סקירת האירוע
האקתון זה מתמקד בפיתוח פתרונות חדשניים לשיפור חווית התיירים החוזרים לישראל, עם דגש על יצירת חוויות עמוקות ומשמעותיות יותר שיהפכו את המבקרים לשגרירים של ישראל באמצעות שיתוף ברשתות החברתיות והמלצות מפה לאוזן.
הצהרת האתגר
בעונת התיירות הקרובה כמו גם בשנה-שנתיים הקרובות שלאחר המלחמה, התיירים הראשונים שיחזרו לישראל יהיו תיירים שכבר מכירים את המקום, מרגישים בטוחים ואינם נרתעים מלשוב ולבקר.
כדי לעודד אותם לבוא לישראל, אנחנו מחפשים פתרונות שיהפכו את הביקור שלהם לעמוק יותר ויספק ערך מוסף. חוויה מיוחדת שתחזור אתם הביתה ותהפוך אותם לשגרירים של ישראל, בין אם בשיתופים ברשתות החברתיות או בסיפור לחברים שלהם בבית.
מסלולי האקתון
המשתתפים יגישו פרויקטים תחת אחד מהנושאים הבאים:
- שיפור חווית המלון
– פיתוח פתרונות עבור בתי מלון אשר יציעו חוויות ייחודיות וערך מוסף למבקרים בפעם השנייה/שלישית
– התמקדות בהתאמה אישית, קשרים מקומיים וגישה בלעדית
- חברות תעופה ותחבורה
– יצירת גישות חדשניות לחברות תעופה למשיכת תיירים חוזרים
– פיתוח פתרונות תחבורה המשנים את חווית המבקר
- פלטפורמות ומארזי תיירות
– עיצוב פלטפורמות, מארזים או רעיונות המיועדים לתיירים חוזרים
– התמקדות בחוויה המקומית, סודות שידועים רק לישראלים, חוויות ייחודיות
- קולינריה
– פיתוח שיטות לחשיפת תיירים לחוויות קולינריות יוצאות דופן, תלויות מקום, פעילות, קולינריה נישתית, מפגשים עם קולינריה של קהילות מקומיות
– יצירת מסעות בהקשר של אוכל מעבר לביקור במסעדות התיירותיות הטיפוסיות
- מיתוג מחדש של תיירות נכנסת
– דמיון מחדש של מותג התיירות של ישראל במיוחד עבור תיירים חוזרים
– עיצוב פלטפורמות, שירותים או גישות שיווק חדשות
חושבים שיש לכם רעיון? מלאו את טופס הגשת המועמדות ובואו לקחת חלק בפעילות!