יש לך ראש יצירתי?
בואו לעשות היסטוריה
ולהשפיע על עתיד התיירות של ישראל ביום שאחרי

מפגש האקתון בנושא שיווק ישראל יתקיים במסגרת תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM בתל אביב.

הזוכים ייהנו מסוף שבוע מפנק במלון חמישה כוכבים מרשת מלונות פתאל בישראל, תעודת הוקרה והזדמנות להציג בפני פאנל מומחים ובראשם שר התיירות חיים כץ ולשכת מארגני תיירות בישראל.

עקב מלחמת ה-7 באוקטובר, תעשיית התיירות בישראל ספגה פגיעה אנושה. לשכת מארגני תיירות, יריד IMTM ומשרד התיירות מתגייסות להיערך ליום שאחרי ופונות לקבלת רעיונות מקוריים לקידום תיירות נכנסת לישראל.
במסגרת יריד התיירות IMTM יתקיים האקטון לגיבוש קונספט לשיווק ישראל, המושתת על החוזקות התיירותיות, ובכלל, של המדינה. אסטרטגיית השיווק מיועדת לקידום באזורי יעד בעולם  ובתמיכת משרד התיירות, וזאת מתוך כוונה לבחון רעיונות מחוץ לקופסא ולבחור את התוכנית המנצחת בידי חבר השופטים.

 

ההאקטון יתקיים במסגרת יריד התיירות הבינלאומי IMTM  בתאריך 03/04/2024,
הצגת העבודות בפני פאנל מומחים מטעם לשכת מארגני תיירות בישראל תתקיים בתאריך
04/04/2024.

הזוכים יהנו מסוף שבוע באחד ממלונות היוקרה מרשת מלונות פתאל בישראל, תעודת הוקרה והזדמנות לחשיפה בפני התעשייה.

 

מועמדים המעוניינים לקחת חלק בפעילות מתבקשים למלא את הטופס עד לתאריך 28 במרץ, 2024.

באדיבות

חזרה לראש הדף