top of page

מפגש האקתון השני - בנושא התייר החוזר לישראל

יש לך ראש יצירתי?

בואו לייצר חוויות ייחודיות ולהשפיע על חזרת התיירות לישראל.

 

הזוכים ייהנו מסוף שבוע מפנק במלון חמישה כוכבים מרשת מלונות פתאל בישראל, בתעודת הוקרה והצגת הרעיון על במת IMTM בפני מומחי תיירות, לשכת מארגני תיירות בישראל ונציגי משרד התיירות.

עם התייצבות האקלים בארץ, ההערכה היא כי התיירים הראשונים שיחזרו לבקר בישראל בעונה הקרובה יהיו מבקרים שמכירים ואוהבים את המקום. אבל איך נוודא שהם לא רק יחזרו – אלא גם יהפכו לשגרירים של ישראל, יספרו, ימליצו, וישתפו? באמצעות יצירה של חוויה ביקור ייחודית, עמוקה ומשמעותית!

לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, משרד התיירות, רשת מלונות פתאל וIMTM2025 מזמינים יזמים, חדשנים, אנשי תיירות וטכנולוגיה לפתח פתרונות שייקחו את חוויית התיירים החוזרים והתיירות החוזרות לשלב הבא – משדרוג חווית האירוח, דרך חיבורים ייחודיים לתרבות ולקולינריה המקומית, ועד גישות חדשניות לשיווק מחדש של ישראל כיעד מבוקש.

סקירת האירוע

האקתון זה מתמקד בפיתוח פתרונות חדשניים לשיפור חווית התיירים החוזרים לישראל, עם דגש על יצירת חוויות עמוקות ומשמעותיות יותר שיהפכו את המבקרים לשגרירים של ישראל באמצעות שיתוף ברשתות החברתיות והמלצות מפה לאוזן.
 

הצהרת האתגר

בעונת התיירות הקרובה כמו גם בשנה-שנתיים הקרובות שלאחר המלחמה, התיירים הראשונים שיחזרו לישראל יהיו תיירים שכבר מכירים את המקום, מרגישים בטוחים ואינם נרתעים מלשוב ולבקר.
 

כדי לעודד אותם לבוא לישראל, אנחנו מחפשים פתרונות שיהפכו את הביקור שלהם לעמוק יותר ויספק ערך מוסף. חוויה מיוחדת שתחזור אתם הביתה ותהפוך אותם לשגרירים של ישראל, בין אם בשיתופים ברשתות החברתיות או בסיפור לחברים שלהם בבית.

מסלולי האקתון

המשתתפים יגישו פרויקטים תחת אחד מהנושאים הבאים:

פלטפורמות ומארזי תיירות

  • עיצוב פלטפורמות, מארזים או רעיונות המיועדים לתיירים חוזרים

  • התמקדות בחוויה המקומית, סודות שידועים רק לישראלים, חוויות ייחודיות

חברות תעופה ותחבורה

  • יצירת גישות חדשניות לחברות תעופה למשיכת תיירים חוזרים

  • פיתוח פתרונות תחבורה המשנים את חווית המבקר

שיפור חווית המלון

  • פיתוח פתרונות עבור בתי מלון אשר יציעו חוויות ייחודיות וערך מוסף למבקרים בפעם השנייה/שלישית

  • התמקדות בהתאמה אישית, קשרים מקומיים וגישה בלעדית

מיתוג מחדש של תיירות נכנסת

  • דמיון מחדש של מותג התיירות של ישראל במיוחד עבור תיירים חוזרים

  • עיצוב פלטפורמות, שירותים או גישות שיווק חדשות

קולינריה

  • פיתוח שיטות לחשיפת תיירים לחוויות קולינריות יוצאות דופן, תלויות מקום, פעילות, קולינריה נישתית, מפגשים עם קולינריה של קהילות מקומיות

  • יצירת מסעות בהקשר של אוכל מעבר לביקור במסעדות התיירותיות הטיפוסיות 

חושבים שיש לכם רעיון?

הגיע הזמן לחדש, ליצור ולהשפיע – בואו להוביל את הדור הבא של התיירות הנכנסת לישראל!

רוצים לקחת חלק? מלאו בקשת מועמדות וקחו חלק בפעילות!

הכירו את המנטורים

האקתון IMTM 2025 — לוח זמנים והרשמה

  • עד 6 באפריל 2025 – הרשמה: מועמדים המעוניינים להשתתף מתבקשים למלא את טופס ההגשה.

  • 7 במאי 2025 – יום ההאקתון: מתקיים במהלך יריד התיירות IMTM 2025 באקספו תל-אביב.

  • 8 במאי 2025 – הצגת הפרויקטים: בפני פאנל מומחים מטעם לשכת מארגני תיירות בישראל.
     

פרסים: סוף שבוע באחד ממלונות היוקרה של פתאל בישראל, תעודת הוקרה, והזדמנות לחשיפה משמעותית בפני התעשייה.

באדיבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם!

נושא הפנייה
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube

צרו קשר

03-639-4444
imtm@ortra.com

יגאל אלון 94, תל-אביב 6109202

שעות פתיחה

לקהל עסקי: יום ד׳ 10:00-16:00, יום ה׳ 9:00-16:00

לקהל הרחב: ימים ד׳-ה׳ 14:00-16:00

© 2026 כל הזכויות שמורות IMTM

bottom of page