מפגש האקתון השני - בנושא התייר החוזר לישראל
עם התייצבות האקלים בארץ, ההערכה היא כי התיירים הראשונים שיחזרו לבקר בישראל בעונה הקרובה יהיו מבקרים שמכירים ואוהבים את המקום. אבל איך נוודא שהם לא רק יחזרו – אלא גם יהפכו לשגרירים של ישראל, יספרו, ימליצו, וישתפו? באמצעות יצירה של חוויה ביקור ייחודית, עמוקה ומשמעותית!
לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, משרד התיירות, רשת מלונות פתאל וIMTM2025 מזמינים יזמים, חדשנים, אנשי תיירות וטכנולוגיה לפתח פתרונות שייקחו את חוויית התיירים החוזרים והתיירות החוזרות לשלב הבא – משדרוג חווית האירוח, דרך חיבורים ייחודיים לתרבות ולקולינריה המקומית, ועד גישות חדשניות לשיווק מחדש של ישראל כיעד מבוקש.
סקירת האירוע
האקתון זה מתמקד בפיתוח פתרונות חדשניים לשיפור חווית התיירים החוזרים לישראל, עם דגש על יצירת חוויות עמוקות ומשמעותיות יותר שיהפכו את המבקרים לשגרירים של ישראל באמצעות שיתוף ברשתות החברתיות והמלצות מפה לאוזן.
הצהרת האתגר
בעונת התיירות הקרובה כמו גם בשנה-שנתיים הקרובות שלאחר המלחמה, התיירים הראשונים שיחזרו לישראל יהיו תיירים שכבר מכירים את המקום, מרגישים בטוחים ואינם נרתעים מלשוב ולבקר.
כדי לעודד אותם לבוא לישראל, אנחנו מחפשים פתרונות שיהפכו את הביקור שלהם לעמוק יותר ויספק ערך מוסף. חוויה מיוחדת שתחזור אתם הביתה ותהפוך אותם לשגרירים של ישראל, בין אם בשיתופים ברשתות החברתיות או בסיפור לחברים שלהם בבית.
מסלולי האקתון
המשתתפים יגישו פרויקטים תחת אחד מהנושאים הבאים:
פלטפורמות ומארזי תיירות
-
עיצוב פלטפורמות, מארזים או רעיונות המיועדים לתיירים חוזרים
-
התמקדות בחוויה המקומית, סודות שידועים רק לישראלים, חוויות ייחודיות
חברות תעופה ותחבורה
-
יצירת גישו ת חדשניות לחברות תעופה למשיכת תיירים חוזרים
-
פיתוח פתרונות תחבורה המשנים את חווית המבקר
שיפור חווית המלון
-
פיתוח פתרונות עבור בתי מלון אשר יציעו חוויות ייחודיות וערך מוסף למבקרים בפעם השנייה/שלישית
-
התמקדות בהתאמה אישית, קשרים מקומיים וגישה בלעדית
מיתוג מחדש של תיירות נכנסת
-
דמיון מחדש של מותג התיירות של ישראל במיוחד עבור תיירים חוזרים
-
עיצוב פלטפורמות, שירותים או גישות שיווק חדשות
קולינריה
-
פיתוח שיטות לחשיפת תיירים לחוויות קולינריות יוצאות דופן, תלויות מקום, פעילות, קולינריה נישתית, מפגשים עם קולינריה של קהילות מקומיות
-
.png)
